Nie mogliśmy zapomnieć o dostępności strony na każdym urządzeniu. Nowa odsłona teatru jest w pełni responsywna, a cała treść dostępna na dowolnym telefonie, tablecie czy komputerze.
Użytkownicy do pojedynczego widowiska mogą dotrzeć na kilka sposobów: bezpośrednio ze strony głównej, z prostego kalendarza spektakli, poprzez listę aktualnych sztuk lub dzięki archiwum z podziałem na miesiące i lata.
Podstrona spektaklu, poza najważniejszymi informacjami (np. daty i godziny, opis czy obsada), zawiera też moduł kupna oraz rezerwacji biletu, co w znacznym stopniu ułatwia obsługę widza w teatrze.
Odświeżona identyfikacja wizualna zakładała comiesięczne zmiany kolorystyki elementów drukowanych. Kolor przewodni w danym miesiącu przewijał się na plakatach, ulotkach oraz w samym teatrze.
W tym celu postanowiliśmy wykorzystać ustaloną wcześniej paletę barw w projekcie strony teatru. Wszystkie wersje kolorystyczne zostały zaprojektowane z uwzględnieniem wymogów WCAG 2.0.